03 Eylül 2009

Firewall


dün sabah 6da yapacak bişey bulamayarak, arkadaşın çektiği dvd' de yer alan şu izlemez olaydım dediğim film.. tek kelimeyle gereksiz bir film. yani size "şunun için izle" diyebileceğim bi' yönü yok kesinlikle. ne senaryo var, ne düzgün bir karakter var. karakter yalnız dikkatinizi çektiyse. gerçi doğru düzgün bi' tek Paul Bettany vardı, yalan yok şimdi. yalan dolan bi' film. "hadi boş boş oturuyoruz bişey yapalım" diyerek çekilmiş sanırım. o herısın mıdır ne forddur, oldum olası sevmem kendisini zaten -star wars dışında tabii. ya da bi' tek orda nefret etmiyorum kendisinden- nerden buldularsa artık o kazmayı da oynatmışlar. o mal hareketleri, kendini bilmiş tavırları... senariste ne demeli ya. ipod' a ocr yazılımı yükleyerek, yazıcı kafasından gelen görüntüleri metne çevirebilen bir varlık çıkarmış ortaya.
babacan, dodoli, kanka, ortak, kardeş, nasıl hitap edilmek istiyosan kendine artık, saysam 50 farklı yerden falso veriyorsunuz ama film diyerek geçiyorum.. yine şaşırmadım, 40 sene boyunca masa başında çalışmış, ham bir amerikan evladı kalkıp 4 kişiyi öldürdü. amerikalıları anlayamıyorum ya. kimi zaman yalnız başlarına orduları deviriyorlar, kimi zaman mermilerle dans ediyorlar.. garip bi' toplum. kimi de silahlı ayrıca bu adamların. tüfek tüfek, su tabancası değil.. neyse, uzun lafın kısası, uzak durun. arayı bayağı bi' açmadan da rahat etmeyin, durmayın. illa böyle teknolojik, bilgisayar güvenliği falan içeren birşeyler izlemek istiyorsanız da sneakers' ı tavsiye ederim. daha inandırıcı hiç olmazsa. 92 yapımı falan ama bağırttırır söylemesi ayıp firewall' u.

0 yorum:

Yorum Gönder