16 Eylül 2009

hay istanbul' unuz batsın afedersin!

yazının sonundaki o güzide alıntıyı okumadan geçmeyin direyek, yazıma başlıyorum...



yok neymiş efendim "burası istanbul" muş! bundan daha antipatik bi' reklam yapılabilir miydi bilemiyorum. ne demek "burası istanbul" efendim? bacak kadar boyunla sen mi karar veriyorsun?! pabuç kadar dil afedersiniz. sinirlerim tepemde... o 2 ciks, tiki, yozlaşmış, özenti kızı gördükçe kendime hakim olamıyorum efendim. elim ayağım birbirine dolaşıyor sinirden. hadi o 2 yozlaşmış, özenti kızı geçtim; o - afedersiniz - hafif kılıklı velede ne oluyor? erkeklikte var mıdır bunlar? "neettin kuzum sen böyle?" diyosunuz belki ama kusura bakmayın, yozlaşmak, özenmek, toplumun bağlarından bu kadar kopmak bile bu hallere düşmemişti. pazarlama stratejisi, reklam, şu, bu demeyin bana. olmaz olsun böyle strateji, olmaz olsun böyle reklam. gerçi o arkadaşlar okuduğunuz son cümleyi anlamamışlardır. şöyle yazayım da onlara da hitap etmiş olayım: "...olmas olsun böyle strateji, olmas olsun böyle reklam...". ey efendiler, aklı çalışanlar! yapmayın, etmeyin! sinirlerimi tepeme çıkarmayın. yapmayın, etmeyin... hadi sütünüzü için, doğru yatağa...

son olarak:

"zaten memlekette ana baba sözünü hiçe sayan p.çliğe meraklı bir kitle varken ve bu kitle diğer gençlerin ahlâkını ve ülkemizin geleceğini tehdit ederken bir de bu reklamın peyda oluşu hiç hoş değildir. anaya babaya kocaya isyanın yüceltildiği bu reklam bana göre Türk aile yapısını olumsuz etkilemektedir. umarım en kısa zamanda rtük tarafından gerekli yaptırımla karşılaşacaktır. rtük, çıplaklıkla, öpüşmeyle uğraşacağına bu tip reklamlarla ve bu tip aile yapısını yok sayan karakterlerin iyi insanlar şeklinde sunulduğu dizilerle uğraşırsa çok daha faydalı işler yapmış olur zira öpüşen iki insanın veya bir çift bayan memesinin asla yapamayacağı ahlâki tahribatı bu tip diziler, reklamlar vs. yapmaktadır. bir memlekette pi.lik yüceltilir olduysa o memleket artık iflâh olmaz demektir." dengizik (ekşi) - şurdan



buyrun bi de şunlara bakın benim için:

1

2 - ikinci cümleye birşey demiyorum ama ilki sanırım benim demek istediğimi başka bir yoldan açıklamış.

3

4

5

0 yorum:

Yorum Gönder