03 Eylül 2009

The Office


the office' in amerikan versiyonundan bahsediyorum. belirteyim baştan.. 5. sezonu da bitirdim sonunda :D mükemmel bir dizi ya. harika cidden :) herkese şiddetle tavsiye ediyorum. beni gülmekten kıran, nefessiz bırakan başka bir dizi olmadı herhalde bu güne kadar. the office' e en çok yaklaşanı da family guy olabilir ancak. aylarca süren stajların bir alakası var mı bilmiyorum ama çevremdeki insanların çoğu sevemedi diziyi. çevremdeki insanların çoğu garip insanlar olduğu için pek de garip karşılamıyor olsam gerek :) satın alın, indirin, bir şekilde izleyin. micheal' daki o çocukluk, dwight' taki o muhteşem fikirler, jam ve pam' in mükemmel paslaşmaları, birbirlerinin aklından geçenleri okumaları diyeyim ya da, angela' nın kimi zaman aşırıya kaçan disiplini... saysam inanın günlerce yazarım. her karakterin kendine göre o kadar güzel hareketleri var ki. bi' zaman sonra resmen arkadaşınız, dostunuz olup çıkıyorlar. komedi, macera, gerilim, romantizm, aklınıza gelebilecek her şey var bu dizide. sezon 6 da bu ay başlıyormuş. ankaraya gidince sezon 1 den başlıyorum yeniden. kesinlikle izleyin, izletin, gülün, eğlenin. başka ne diyeyim :)



şunu da ekleyeyim bari son olarak:
ekşi' den bir the office yorumu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

the office, tek kelimeyle mukemmel!! :D sagol kuzum :)

Yorum Gönder